Lowellin maksumuistutukset e-laskuna verkkopankkiisi

Maksumuistutuksemme on nyt mahdollista tilata e-laskuna verkkopankkiisi. Voit tehdä tilauksen e-laskusta verkkopankissasi lähettämämme kirjeen palveluviitteen avulla.

X
Kysy chat-neuvojalta apua

Kysy chat-neuvojalta apua

Jos laskun maksamisen kanssa on ongelmia, mukavat chat-neuvojat auttavat sinua verkkopalvelussa.

Keväisenä iltapäivänä Lowellin asiakaspalvelussa Lahdessa on samaan aikaan käynnissä useita chat-keskusteluja. Useimmat niistä liittyvät laskuasioihin, eräpäivien siirtämiseen tai maksusuunnitelmiin.

Kouluttaja Tommi Hämäläisen mukaan juuri näistä asioista Oma Lowell -palvelun chatissa yleensä keskustellaan.

– Chat on helppo kanava, jos haluaa saada nopeasti vastauksen ja neuvoja. Mieltä painavan asian saa järjestykseen saman tien, Tommi sanoo.

– Chat on hyvä vaihtoehto, kun tuntuu, että asioiden selvittäminen puhelimessa on hankalaa. Yksityisiä raha-asioita ei ole aina kiva käsitellä ääneen esimerkiksi silloin, jos työpaikalla on muitakin kuulemassa.

Millaisia ihmisiä sitten linjoilla oikein päivystää?

– Me olemme ihan tavallista porukkaa, miehiä ja naisia, kaikenikäisiä. Chatissa olemme nimenomaan auttamassa.

Kun on ajoissa liikkeellä, niin asiat on usein paljon helpompi järjestää, kouluttaja Tommi Hämäläinen sanoo.

Tärkein oma neuvoni on, että jos maksun kanssa on ongelmia, niin kannattaa olla yhteydessä ajoissa, mieluusti jo ennen kuin lasku tulee perintään. Kun on ajoissa liikkeellä, asiat on usein paljon helpompi järjestää, Tommi Hämäläinen neuvoo.

Chat-neuvojaa on helppo lähestyä, palvelu on henkilökohtaista ja nopeaa, eikä raha-asioita tarvitse kailottaa puhelimessa.

Vaikealta tuntuva asia voi järjestyä helposti

Periaatteessa Lowellin chat-neuvojan kanssa voi keskustella mistä tahansa taloudenhoitoon liittyvästä asiasta. Tommi on opastanut asiakkaita esimerkiksi vuokrien hoitamisessa.

– Olen muun muassa vinkannut, että jos rahatilanne sen vain sallii, vuokratilille kannattaa maksaa vähän ylimääräistä. Se auttaa, jos tulevaisuudessa tulee taas hankalia tilanteita.

Tommi muistuttaa, että vaikka verkkopalvelussa on tarjolla valmiita malleja esimerkiksi maksun lyhentämiseksi useammissa erissä, chat-neuvoja voi joissakin tilanteissa tarjota lisää vaihtoehtoja.

Tommin ei tarvitse pitkään miettiä, mikä hänen työssään on parasta.

– Kyllä se on ilman muuta ne tilanteet, joissa olen voinut ratkoa pulmia ja todella auttaa asiakasta. Kun saan palautetta, että kiitos, vaikealta tuntunut asia järjestyikin helposti.

Chat-neuvojat auttavat asiakkaita Oma Lowell -palvelussa joka arkipäivä klo 8–20 ja lauantaisin klo 10–15.