Huolestuttaako taloustilanteesi?

Huolestuttaako taloustilanteesi?

Koronaviruspandemian myötä elämme epätavallisia aikoja. Poikkeustila vaikuttaa sekä yritysten että yksityishenkilöiden elämään. Tehtävämme on auttaa ihmisiä ja yrityksiä luototuksessa ja luotonhallinnassa. Tunnistamme vastuumme palvella parhaalla mahdollisella tavalla tilanteessa, joka hankaloittaa sekä yritysten että kotitalouksien elämää.

Olemme apunasi

Koronaviruksen levitessä nopeasti monet yritykset ovat pakotettuja sopeutustoimenpiteisiin, mikä vaikuttaa moniin kotitalouksiin. Mikäli sinun tai läheisesi tilanne on vaikeutunut, haluamme olla avuksi. Jos maksutilanteesi on hankaloitunut, pyydämme sinua olemaan mahdollisimman pian yhteydessä asiakaspalveluumme.

Olemme ryhtyneet soveltamaan erityisiä joustoja henkilö- ja yritysasiakkaidemme kanssa. Toimenpiteiden tarkoitus on helpottaa koronaviruspandemian vuoksi haastavaan taloudelliseen tilanteeseen joutuneita. Ymmärrämme, että koronavirus saattaa aiheuttaa hankaluuksia kotitalouksien arjessa. Haluamme auttaa asiakkaitamme saamaan taloutensa kestävälle pohjalle.

Toimenpiteitä ovat muun muassa:

  • Kuluttomat eräpäiväsiirrot
  • Kuluttomat maksusuunnitelmat
  • Aktiivinen yhteydenpito maksuvaikeustilanteiden välttämiseksi
  • Lisätty neuvonta asiakaspalvelussa

Koronavirus on uudenlainen tilanne koko yhteiskunnassa ja edellyttää joustoja. Lowell tunnistaa vastuunsa poikkeustilanteessa.

Lowellin asiakaspalvelijat on valmennettu auttamaan sinua, niin että löydät kestävän ratkaisun taloustilanteeseesi.

Ota yhteyttä: 02 2700 300
(ma-pe 8–20, la 10–15)

Juuri nyt asiakaspalvelumme vasteajat ovat normaalitilanteen tasolla. Mikäli tilanteessa ilmenee muutoksia, tiedotamme muutoksista pikaisesti.

Oma Lowell
Asiakaspalvelun ollessa kiinni, voit aina asioida Oma Lowell -verkkopalvelussa haluamanasi ajankohtana. Palvelun kautta voit:

  • Saada kokonaiskuvan tilanteestasi
  • Suorittaa maksuja
  • Pyytää maksusuunnitelmaa
  • Olla yhteydessä asiakaspalveluumme