Palvelupäällikkö

Palvelupäällikkö

Haemme äitiysloman sijaiseksi palvelupäällikköä vastaamaan asiakassuhteistamme ja operatiivisesta yhteistyöstämme.

Työtehtävät

Haemme äitiysloman sijaiseksi palvelupäällikköä vastaamaan asiakassuhteistamme ja operatiivisesta yhteistyöstämme. Tehtävässä vastaat sinulle nimettyjen suurasiakkaiden palvelukokonaisuuksista ja yhteistyön kehityksestä.

Aktiivisessa roolissasi ensisijainen tehtäväsi on toimia nimettynä yhteyshenkilönä tarjoten asiakkaalle sopivia ratkaisuja ja näkemystä. Olet keskeisessä roolissa pitämässä yllä korkeaa asiakastyytyväisyyttämme.

Tapaat säännöllisesti asiakkaitasi ja toimit asiakkaalle kaikkien tuotteidemme ensimmäisenä asiantuntijana. Teet kiinteästi yhteistyötä myynnin kanssa asiakasyhteistyön kehittämiseksi ja syventämiseksi. Vastuullasi on lisäksi sisäinen tuki ja selvitystyö nimettyihin asiakkuuksiisi liittyen.

Osallistut vastuualueesi asiakassuunnitelmien tekemiseen ja ylläpitämiseen sekä prosessien kehittämiseen. Pääset myös vaikuttamaan markkinointiin ja tarvittaessa osallistut palvelukehitykseen tuomalla näkemyksiä vastuualueesi asiakastarpeista. Raportoit tehtävässäsi Palveluhallinnan osaston johtajalle, Hanna Laaksoselle.

Työskentelet osana palveluhallinnan osastoa, seitsemän palvelupäällikön tiimissä. Tukenasi sinulla on päivittäisestä asiakaspalvelusta vastaava tiimimme, kaupallinen segmenttiorganisaatiomme sekä koko muu osaava organisaatiomme.

 

Haemme palvelupäällikköä äitiysloman ajaksi.

Liity mukavien ja osaavien ihmisten joukkoomme!

Odotamme sinulta

Työssä menestyminen edellyttää itsenäistä ja oma-aloitteista työskentelytapaa sekä kykyä kantaa vastuuta. Arvostamme erityisesti kykyä ymmärtää asiakkaan tarpeet ja auttaa niiden toteutumisessa.

Hyvät sosiaaliset kykysi, myönteinen asenne sekä vahva omistautuminen asioihin tukevat tehtävässä menestymistä. Hyvä paineensietokyky ja nopea reagointi muuttuviin tilanteisiin auttavat tehtävässä menestymisessä.

Arvostamme kokemusta luottokaupasta, rahoitusalasta, laskutuksesta, perinnästä ja saatavien ostotoiminnasta. Toivomme että sinulla olisi vankka kokemusta vastuullisesta asiakastyöstä.

Koulutustaustasi voi olla yliopisto- tai ammattikorkeakoulututkinto. Esiinnyt luontevasti ja pystyt tuottamaan tasokasta tekstiä. Kommunikoit suomen kielen lisäksi sujuvasti englanniksi.

Tehtävä on määräaikainen ja se alkaa viimeistään 1.2.2019 ja kestää 31.12.2019 asti. 

 

Lisätiedot ja hakeminen

Tarjoamme sinulle näköalapaikan kehittyviin palveluihin, itsenäisen ja täynnä kehitysmahdollisuuksia olevan vastuualueen yhteen hiileen puhaltavassa porukassa. Asemapaikkasi on lähtökohtaisesti Turku, mutta olet valmis matkustamaan asiakkaidesi luo tai Helsingin toimipisteellemme tarvittaessa.

Lowell on avoin ja reilu työnantaja, joka tarjoaa hyvät henkilöstöedut, joustavat työn tekemisen mahdollisuudet (mm. etätyö) sekä energisen työskentely-ympäristön.

Kiinnostuitko tehtävästä? Lähetä CV ja hakemuksesi palkkatoiveineen osoitteeseen rekry@lowell.com 21.12.2018 mennessä.

Meistä

Lowell Suomi Oy (aiemmin Lindorff Oy) on luotonhallinnan palveluyritys, joka on auttanut yrityksiä ja ihmisiä luottojen hallinnassa Suomessa jo yli 50 vuotta. Palveluksessamme on Suomessa 450 työntekijää Turussa, Lahdessa ja Helsingissä. Lowellissa teet töitä auttaaksesi ihmisiä ja yrityksiä hallitsemaan luottoja.

Olemme osa Lowell Groupia, joka on johtava luotonhallinnan palveluyritys Euroopan suurimmilla kuluttajaluottomarkkinoilla. Tavoitteenamme on tehdä luottojen hallinnasta helpompaa kaikille. Me emme tyydy tavanomaiseen, vaan ymmärrämme, että hyvästä on pitkä matka täydelliseen. Onnistuminen edellyttää sitoutumista, uskallusta ja halua kehittää palveluja ja toimintatapoja, jotka aidosti auttavat asiakkaita. Lue lisää www.lowell.fi