syys 29, 2017

Webinaari 5.10. Kuluttajaperinnän peruskoulu – miksi asiakkaan kokemuksesta kannattaa pitää huolta perinnässäkin?

Tervetuloa käytännönläheiseen verkkokoulutukseen kuulemaan, mitä nykyaikaisessa kuluttajalaskujen perinnässä tapahtuu, ja miksi asiakaskokemuksesta kannattaa pitää huolta perinnässäkin.
caption
Webinaarista saat arvokkaita vinkkejä ja työkaluja palvelulähtöisten toimintatapojen tuomiseksi osaksi perintää.

 

Kuluttajaperinnän peruskoulu – asiakaslähtöinen perintä

Torstaina 5.10. klo 9.00-9.45

Sisältö: Käytännönläheisessä verkkokoulutuksessa paneudutaan kuluttajasaatavien perinnän perusteisiin asiakaskokemuksen, vaikuttavuuden ja lainsäädännön näkökulmista:

  • Mitä asiakaslähtöinen perintä tarkoittaa? Miten erilaiset ihmiset käyttäytyvät maksajina? Miten asiakkaan kokemuksesta pidetään huolta?
  • Millaisia vaihtoehtoja ja keinoja kuluttajalaskun kotiuttamiseksi on olemassa? Miten asiakkaan tausta ja tilanne vaikuttavat niihin?
  • Mitkä ovat kuluttajaperinnän vaiheet, ja mitä eri vaiheissa yrityksen kannattaa huomioida sekä asiakaskokemuksen että perinnässä onnistumisen näkökulmista?
  • Lisäksi kerrataan perintään liittyviä keskeisiä käsitteitä.

Tavoite: Osallistuja saa hyvän kokonaiskäsityksen avoimen kuluttajalaskun kotiuttamisesta eräpäivästä ulosottoon asti, sekä arvokkaita vinkkejä ja työkaluja palvelulähtöisten toimintatapojen tuomiseksi osaksi perintää.

Kenelle: Webinaari on tarkoitettu kaikille taloushallinnon ja asiakaspalvelun päättäjille, ammattilaisille ja asiantuntijoille (esim. controllereille, asiakaspalvelupäälliköille ja luotonvalvojille), jotka ovat työssään tekemisessä kuluttajalaskutuksen kanssa.

Webinaarin kouluttajina toimivat Lindorffin lakimiehet Hanna Huttunen ja Jutta Salonen sekä tuotepäällikkö Tuomas Kurikka.

Ilmoittaudu webinaariin täältä