Lowell Yritysmaksun avulla mahdollistat laskulla maksamisen verkkokaupassa myös yritysasiakkaillesi.

Yritysmaksu

68 % yritysasiakkaista haluaa maksaa laskulla sen vaivattomuuden takia. Palveleeko B2B-verkkokauppasi jo kaikkia yritysasiakkaita vai kariutuuko ostotapahtuma maksamiseen?

Kasvata liiketoimintaasi maksutavan avulla

B2B-verkkokaupan kasvupotentiaali on valtava ja tänä päivänä 90 % B2B-asiakkaista aloittaa ostoprosessin hakukoneista (Lähde: Forrester 2017). Jos B2B-verkkokauppasi tuotteet eivät löydy hakukoneista, miten uskot uusien asiakkaiden löytävän verkkokauppaasi?

Verkkokaupassa asiakaskokemukseen vaikuttaa koko ostopolku: toimiva tuotehaku, tuotevalikoiman laajuus ja maksamisen helppous. Maksaminen on ostopolun viimeinen ja usein liian vähälle huomiolle jäänyt vaihe, mutta sen toimivuus ammatikseen ostaville on ensiarvoisen tärkeää.

Lowellin tuottama Yritysmaksu tarjoaa kätevän ja helpon maksutavan B2B-verkkokauppaan sekä uusille että satunnaisille ostajille. Yritysmaksun avulla yritysasiakkaasi voi maksaa tuotteen tai palvelun laskulla, joka menee kätevästi myös yrityksesi kirjanpitoon. B2B-verkkokauppiaalle maksutapa tarjoaa mahdollisuuden keskittyä liiketoiminnan kasvattamiseen, sillä palvelun avulla voit varmistaa viiveettömän kassankierron ilman luottotappioriskiä.

Miksi valita Yritysmaksu?

Kehitä uutta liiketoimintaa Yritysmaksun avulla:

  • Ketterä uusasiakashankinta: maksutavan avulla voit laajentaa asiakaskuntaasi myös uusiin ja satunnaisesti ostaviin asiakkaisiin
  • Parempi asiakaskokemus: maksutapa mahdollistaa helpon ostamisen verkossa ilman ennakkoon tehtävää rekisteröintiä
  • Riskitön maksutapa: maksutapaa käyttäessä asiakkaasi luottokelpoisuus ja osto-oikeus varmistetaan automaattisesti luotonmyöntämisen yhteydessä
  • Kokonaisvaltainen palvelu: maksutavan valinnan jälkeen huolehdimme puolestasi kaikista luotonmyöntämisen ja laskuttamisen vaihesta, tarvittaessa myös muistuttamisesta ja perinnästä
  • Yrityksesi näköistäsi palvelua: maksutapa brändätään yrityksesi ilmeen mukaiseksi ostoprosessin alusta loppuun saakka

Yritysmaksu mahdollistaa verkkoliiketoiminnan kasvattamisen, ketterän uusasiakashankinnan ja maksamisen helppouden yhtä riskittömästi kuin muilla maksutavoilla.

Vesa Laurila Lowell Head of Commerce and Partnerships

Haluatko että kerromme lisää, miten voimme auttaa kehittämään liiketoimintaasi? Ota yhteyttä!

Vesa Laurila
Head of Commerce and Partnerships
Puh: 050 3004 416
Email: vesa.laurila@lowell.com


Lataa webinaarimateriaalit: Mistä elementeistä rakentuu menestyvä B2B-verkkokauppa?

Mahdollistaako B2B-verkkokauppasi helpon ostamisen yhdeltä istumalta? Asiakkaiden ostokäyttäytyminen on muuttunut, ja menestyäkseen B2B-kaupan tulee vastata tähän muuttuneeseen ostokäyttäytymiseen.

Materiaaleissa kerrotaan, mistä elementeistä menestyvä B2B-verkkokauppa rakentuu ja miksi asiakaskokemus korostuu verkossa ostaessa.