maalisk. 6, 2017

Lindorff Analyysi 2016 on ilmestynyt

Uusin Lindorff Analyysi kertoo maksukäyttäytymisen ja verkko-ostokäyttäytymisen trendeistä tammi-joulukuussa 2016.
caption

 

Uusin Lindorff Analyysi kertoo maksukäyttäytymisen ja verkko-ostokäyttäytymisen trendeistä tammi-joulukuussa 2016

Tuoreessa Lindorff Analyysissa tarkastellaan maksukäyttäytymisen ja verkko-ostokäyttäytymisen trendejä 2016 erityisesti eri ikäryhmissä. Voita ladata Lindorff Analyysi -julkaisun tilastoineen itsellesi veloituksetta yhteystiedot jättämällä.

Lindorff Analyysista 2016 selviää muun muassa:

  • Yli 70-vuotiaiden osuus maksumuistutuksia saaneista kaksinkertaistui vuodesta 2014.
  • Kuluttajan maksuviive on keskimäärin 44 päivää, yrityksen 43 päivää.
  • Yritysten trattaprotestit vähenivät 14 % edellisvuodesta.
  • Joulu ja Black Friday siivittivät verkkomyynnin 28 %:n kasvuun loppuvuonna.
  • Eniten ostoksia rahassa mitattuna tekivät 20–24-vuotiaat miehet.
  • Verkko-ostaminen laskulla on Pohjois-Suomessa neljänneksen yleisempää kuin muualla Suomessa.

Lindorff Analyysi on kaksi kertaa vuodessa ilmestyvä katsaus luotonhallinnan, maksamisen ja verkko-ostokäyttäytymisen trendeistä. Tilastot perustuvat Lindorff Oy:n omiin tietokantoihin sekä julkisesti saatavilla oleviin lähteisiin, joita ovat uusimmassa analyysissa Tilastokeskus sekä Suomen Asiakastieto Oy.

Kysy lisää:

Jenni Siimesvaara, Head of Marketing
puh. 050 362 4475

;