elok. 27, 2020

Lowell vahvistaa asiakaspalveluaan Turussa ja Lahdessa – rekrytoi jälleen lisää väkeä

Euroopan ja Suomen suurimpiin luotonhallintayhtiöihin kuuluva Lowell vahvistaa asiakaspalveluaan rekrytoimalla lisää osaajia Turun ja Lahden toimistoilleen.
caption

 

Lowell Suomen 450 työntekijästä satakunta työskentelee tiiviisti asiakaspalvelun parissa. Yhtiö on tunnettu toimivasta asiakaspalvelusta, joka on kyennyt poikkeusaikanakin palvelemaan asiakkaitaan ilman viiveitä ja ruuhkaa.

"Asiakaspalveluun yhteydessä olleet asiakkaat ovat antaneet meille erinomaisen arvion asiakaspalvelumme laadusta. Olemme erityisesti keskittyneet siihen, että saamme  ratkaistua yhden puhelun aikana asiakkaan asiat", kertoo Lowellin asiakaspalvelujohtaja Toni Salonen.

Lowell on rekrytoinut tasaisesti uusia työntekijöitä asiakaspalveluun. Nyt työvoiman lisäystarve liittyy heinäkuussa solmittuun uuteen palvelusopimukseen, jonka myötä Lowell ja Fortum aloittavat laajan Pohjoismaisen yhteistyön. Yhtiö osti saman aikaan Fortumilta norjalaisen luotonhallintayhtiö Solvencia AS:n. Myös Solvencian palveluksessa olevat 75 henkilöä siirtyivät Lowellin palvelukseen vanhoina työntekijöinä.

"Suomalaiset ihmiset ja yritykset haluavat lähtökohtaisesti hoitaa taloutensa hyvin. Joskus he tarvitsevat talousasioissaan asiantuntemusta ja neuvontaa. Meille on tärkeää, että voimme tarjota asiakkaillemme toimivan ja ammattitaitoisen palvelukanavan, jonne pääsee asioimaan nopeasti", jatkaa Salonen.

Oiva tilaisuus uuteen työnkuvaan

Eniten vapaana Lowellissa on palveluasiantuntijan työtehtäviä, josta monen yrityksessä yhä työskentelevän työura on alunperin saanut alkunsa.

Palveluasiantuntijan työtehtävät sopivat erinomaisesti myös uutta uraa pohtiville. Toimialaa ei tarvitse välttämättä tuntea etukäteen, sillä Lowell kouluttaa uudet työntekijänsä alalle.

"Meillä on paljon palveluasiantuntijoita, jotka ovat olleet aiemmin töissä kaupan alalla tai ravintoloissa. Parhaiten monipuolisessa työtehtävässä pärjäävät ne, joilla on hyvä palveluasenne ja mielellään kokemusta asiakkaiden kanssa toimisesta. Pääasiallinen työväline on puhelin. Meillä on hyvät edut. Työ tapahtuu pääosin arkisin ja töitä pääsee tekemään myös etänä halutessaan", kertoo Lowellin Development and Training Manager Tommi Hämäläinen.

Avoimet työpaikat

;