Maailmanlaajuisen koronaviruspandemian (COVID-19) seurauksena Lowell on ryhtynyt erityistoimenpiteisiin, joilla varmistamme turvallisuuden, toiminnan sujuvuuden ja hyvän asiakaspalvelun myös poikkeustilanteessa.
Kaikessa tekemisessämme priorisoimme yritys- ja kuluttaja-asiakkaidemme arjen auttamista. Ymmärrämme, että koronavirus saattaa aiheuttaa hankaluuksia kotitalouksien elämässä. Tämän vuoksi tarjoamme poikkeustilan aikana asiakaspalvelussamme kuluttajille erityisneuvontaa.
Mikäli koronavirus vaikeuttaa maksutilannetta, pyydämme olemaan mahdollisimman pian yhteydessä meihin, jotta voimme yhdessä laatia suunnitelman tilanteen ratkaisemiseksi.
Toimipisteemme on hajautettu maantieteellisesti, ja omassa toiminnassamme olemme siirtyneet etätyökäytäntöön kaikkialla missä mahdollista. Kokoukset järjestetään ensisijaisesti video- ja puhelinneuvottelutekniikan avulla.
Olemme ohjeistaneet työntekijöitämme olemaan matkustamatta ulkomaille – huomioiden THL:n lausunnon, jonka mukaan koronavirustartunnan saamisen riski on kohonnut koko Euroopassa ja muualla maailmassa. Osa toimenpideohjelmaamme on riskiryhmiin kuuluvien työntekijöidemme turvallisuuden varmistaminen
Olemme varautuneet myös mahdollisiin poikkeamiin postinjakelussa tai pankkipalvelujen käytettävyydessä.
Toimintaympäristö muuttuu juuri nyt nopeasti. Seuraamme tapahtumia tarkasti ja noudatamme viranomaisten suosituksia. Muokkaamme käytäntöjämme muuttuvan tilanteen edellyttämällä tavalla ja tiedotamme tilanteen kehityksestä asianmukaisesti.
Juuri nyt asiakaspalvelumme vasteajat ovat normaalitilanteen tasolla. Mikäli sinulla on aiheeseen liittyviä kysymyksiä, älä epäröi olla yhteydessä.
Asiakaspalvelu:
Puh. 02 2700 300 (ma-pe 8–20, la 10–15)
Yritysasiakaspalvelu:
Puh. 010 2700 534 (ma–to 8–17, pe 8–16)
Lowell on yksi Euroopan ja Suomen johtavista luotonhallinnan asiantuntijayrityksistä. Toiminnassa yhdistyy vastuullinen luotonhallinta, kestävä riskienhallinta ja dataan perustuvien luotonhallinnan palveluiden edelläkävijyys. Suomessa Lowell tuottaa yrityksille palveluja ja toimialakohtaisia ratkaisuja laskutukseen, perintään ja luottopäätöksen tekoon yli 50 vuoden kokemuksella. Suomessa Lowellin palveluiden piirissä oli 570 000 kuluttaja-asiakasta, ja perintäasioita on vireillä vuosittain noin 2,5 miljoonaa (2018). Yhtiö toimii Iso-Britanniassa, Saksassa, Itävallassa, Sveitsissä ja Pohjoismaissa. www.lowell.fi