toukok. 23, 2017

​”Onko perintäasiani kunnossa?”

Tämä on yksi yleisimmistä kysymyksistä, joita Lindorffin asiakasneuvojilta kysytään. Nyt perintäasian tilanteen voi varmistaa Lindorff24-palvelun etusivulta näppärästi ilman kirjautumista.
caption
Lindorff24.fi:ssä kynnys perintäasian hoitamiseen on matalalla.

 

Tämä on yksi yleisimmistä kysymyksistä, joita Lindorffin asiakasneuvojille esitetään. Nyt vastauksen voi tarkistaa helposti Lindorff24-verkkosivulta pelkällä palveluviitteellä

Asiointi perintäasioissa parani isolla harppauksella, kun Lindorffin verkkopalveluihin lisättiin mahdollisuus varmistaa, onko lasku oidettu  ja perintä päättynyt. Tarkistaminen sujuu nopeasti, sillä se ei vaadi kirjautumista, vaan pelkkä perintäkirjeen palveluviite riittää.

Palvelu kertoo hetkessä, onko perinnässä oleva lasku jo hoidettu vai vaatiiko se vielä toimenpiteitä. Jos perintäasia on päättynyt, asiakas saa siitä kuittauksen. Muussa tapauksessa asiakas ohjataan kirjautumaan Lindorff24-palveluun lisätietoja varten. Muita tietoja palvelussa ei näytetä.

Palvelu on osa Lindorffin digitaalisten palvelukanavien kehittämistä. Tavoitteena on tarjota asiakkaille fiksuja itsepalvelumahdollisuuksia. Vastaava palvelu on ollut Ruotsissa käytössä nelisen kuukautta, ja asiakaspalaute on ollut hyvin myönteistä.

Varmista, onko perintäasiasi päättynyt Lindorff24-palvelun etusivulla

;