tammik. 28, 2022

Kuka osaa vastata kysymyksiin sähkölaskustani?

Sähkölaskuihin liittyy parhaillaan paljon kysymyksiä. Huoli omasta sähkösopimuksesta ja sähkön hinnasta on kasvattanut yhteydenottoja sähköyhtiöiden palveluissa ja tämä näkyy myös meidän asiakaspalvelussamme.
caption

 

Syynä korkeisiin sähkölaskuihin on loppuvuodesta 2021 kasvaneet pörssisähkön hinnat. Olemme listanneet sivun loppuun vastauksia sähkölaskuista yleisimmin kysyttyihin kysymyksiin.

Sähkösopimukseen ja sähkön hintaan liittyvissä asioissa auttaa oma sähköyhtiö

Huomioithan, että emme voi Lowellin asiakaspalvelukanavissa auttaa sähkösopimukseen ja sähkön hintaan liittyvissä asioissa, joten otathan niissä yhteyttä suoraan omaan sähköyhtiöösi.

Yhteystiedot sähköyhtiöösi löydät laskusta tai yhtiön nettisivuilta.

 

Sähkölaskun maksamiseen liittyvissä asioissa sinua auttaa Lowellin asiakaspalvelu

Lowellin asiakaspalvelu auttaa laskun maksamiseen liittyvissä asioissa. Nopeimmin hoidat asiasi sähköisessä Oma Lowell - palvelussa.

Oma Lowellissa
• voit tarkistaa laskusi tilanteen
• maksaa laskun
• siirtää eräpäivää
• tehdä perintälaskulle maksusuunnitelman
• keskustella asiakaspalvelumme kanssa chatissa.
• ilmoittaa tilinumeron liikamaksun palautusta varten
• valtuuttaa toisen henkilön hoitamaan asioita puolestasi.

Henkilökohtaista maksuneuvontaa saat Oma Lowellin chatin kautta arkisin klo 8-20 ja lauantaisin klo 10-15. Kirjaudu palveluun Oma Lowellissa pankkisi verkkotunnuksilla ja voit aloittaa chat-keskustelun.

 

Usein kysytyt kysymykset sähkölaskuista

Miksi sähkölaskuni on tavanomaista suurempi?

Pörssisähkön hinnat nousivat huomattavasti suuremmiksi loppuvuonna 2021 ja talvikuukausina sähköä kuluu myös enemmän, mitkä osaltaan kasvattavat sähkölaskua. Saat lisätietoja sähkön hinnasta, sähkösopimuksestasi ja laskusi sisällöstä oman sähköyhtiösi asiakaspalvelusta ja heidän verkkopalvelustaan.

Millainen sähkösopimukseni on?

Sopimusasiat voit tarkistaa oman sähköyhtiösi asiakaspalvelusta. Lowellin asiakaspalvelu auttaa maksamiseen ja maksuaikaan liittyvissä asioissa.

Haluaisin kysyä tulevista laskuistani.

Jos sinulla on kysyttävää seuraavaan laskuusi tai laskutuskauteen liittyen, otathan yhteyttä oman sähköyhtiösi asiakaspalveluun tai tarkasta asia sähköyhtiösi verkkopalvelusta.

Tarvitsen lisää maksuaikaa sähkölaskulleni. Miten voin hoitaa asiani helposti?

Lowellin asiakaspalvelu auttaa maksamiseen ja myöhästyneisiin maksuihin liittyvissä asioissa. Oma Lowellissa on mahdollista sopia eräpäivän siirrosta tai maksusuunnitelmasta.

Oma Lowellissa
• voit tarkistaa laskusi tilanteen
• maksaa laskun
• siirtää eräpäivää
• tehdä perintälaskulle maksusuunnitelman
• keskustella asiakaspalvelumme kanssa chatissa.
• ilmoittaa tilinumeron liikamaksun palautusta varten
• valtuuttaa toisen henkilön hoitamaan asioita puolestasi.

Palveluun kirjaudutaan omilla verkkopankkitunnuksilla.

Henkilökohtaista palvelua ja maksuneuvontaa saat Oma Lowellin chatissa ja puhelimitse. Asiakaspalvelun puhelinnumeron löydät laskun, maksumuistutuksen tai perintäkirjeen yhteystiedoista.

Olen saanut katkaisuvaroituksen. Miten toimin?

Kun hoidat maksun kuntoon katkaisuvaroituksen eräpäivään mennessä, asian käsittely päättyy, eikä sähköjä katkaista.

Henkilökohtaista palvelua ja maksuneuvontaa saat Oma Lowellin chatissa ja puhelimitse. Asiakaspalvelun yhteystiedot löydät aina laskun, maksumuistutuksen tai perintäkirjeen yhteystiedoista.

;