Onko sinulla kysyttävää sähkölaskustasi?

Katso täältä, missä sähkölaskuun liittyvissä asioissa me voimme auttaa ja missä asioissa saat parhaan vastauksen sähköyhtiöltäsi. 

 

X
Asiakaspalvelun yhteystiedot

Asiakaspalvelun yhteystiedot

Autamme laskuihin, maksamiseen ja perintään liittyvissä asioissa myös iltaisin ja lauantaisin. Verkossa voit asioida ympäri vuorokauden.

Saitko meiltä kirjeen tai laskun? Ota yhteyttä.

Keskustelemme joka viikko 10 000 ihmisen kanssa luottojen hoitamisesta ja henkilökohtaisen talouden hallinnasta.

Haluamme, että maksaminen ja myöhästyneiden maksujen hoitaminen on helppoa. Tukeaksemme sinua asiakaspolkusi jokaisessa vaiheessa, panostamme paljon asiakasneuvojiemme osaamiseen sekä itsepalvelukanaviemme kehittämiseen.

Oma Lowell -palvelun avulla voit hoitaa asiasi kuntoon juuri silloin, kun sinulle parhaiten sopii. Tuemme myös useita maksutapoja, keskustelukanavia sekä kirjeiden vastaanottamistapoja tarjotaksemme juuri sinun näköistäsi palvelua.

Kirjaudu Oma Lowell -palveluun

Oma Lowellissa voit hoitaa myöhässä olevan maksun tai perintäasian kuntoon ja keskustella asiakasneuvojiemme kanssa chatissa. Oma Lowell toimii myös mobiilisti.

 

Näin Oma Lowell -palvelu toimii

Näin Oma Lowell -palvelu toimii

  • Kirjaudu palveluun omilla pankkitunnuksillasi.
  • Kirjautua voit myös henkilötunnuksella ja matkapuhelinnumerolla. Tällöin puhelimeesi lähetään tekstiviesti, jossa on kirjautumiseen tarvittava salasana.
  • Maksettavat laskut ovat Oma Lowell -palvelussa kätevästi nähtävissä kaikkine tietoineen, muun muassa tili- ja viitenumeroineen.
  • Oma Lowelliin voi kirjautua kuka tahansa suomalaisen henkilötunnuksen omaava henkilö, siitä riippumatta onko henkilöllä velkaa Lowellilla vai ei.

Oma Lowellissa näet erääntyneet laskusi ja voit rauhassa miettiä eri vaihtoehtoja niiden hoitamiseksi.

Toimi näin:

  • Maksa velka nopeasti pois. Nopeimmin tämä käy Oma Lowell -palvelussa. Näin maksusuoritus välittyy Lowellin tiedoksi saman tien ja asia on hoidettu. Vahvistuksen maksusta saat vielä tekstiviestillä – asia on hoidettu!
  • Siirrä velan eräpäivää. Joskus maksukehotus yllättää hetkellä, jolloin tilisi on lähes tyhjä, tällöin voit siirtää laskun eräpäivää. Useimmiten perintään edenneen laskun eräpäivää voi siirtää vielä muutaman päivän. Eräpäivän siirto auttaa, jos tilipäivä häämöttää lähellä. Uudet eräpäivä-ehdotukset ovat valmiina palvelussa ja klikkaus itselle sopivimman päivämäärän kohdalla riittää.
  • Tee maksusuunnitelma, jos eräpäivän siirto ei auta. Tällöin voit maksaa laskun useammassa erässä. Oma Lowell tarjoaa tilanteeseen erilaisia vaihtoehtoja, joista voi valita omiin tuloihin ja menoihin parhaiten sopivan.
  • Jos tarvitset apua, neuvottele chat-neuvojan kanssa tai ota puhelimitse yhteyttä asiakaspalveluun. Chat toimii arkipäivisin työaikaan.

Mitä muuta Oma Lowell mahdollistaa:

Voit,

  • Noutaa palvelun kautta saldotodistuksen kaikista veloistasi
  • lähettää valtakirjan, jonka avulla voit valtuuttaa toisen henkilön asioimaan puolestasi.
  • ottaa käyttöön sähköisen laskun paperilaskun sijaan. Tämä onnistuu valitsemalla maksumuistutuksille ja maksuvaatimuksille uuden Vastaanottaminen onnistuu nyt myös e-laskuna omaan verkkopankkiin tai sähköisesti Oma Postiin.
  • päättää itse, miten käytät mahdollisen liikasuorituksen, mikäli olet maksanut vahingossa liikaa. Oma Lowellissa näytetään siirrettävissä olevien liikasuoritusten yhteissumma ja lista veloista, joihin liikasuorituksen voi siirtää.
  • Voit myös valita osan tai kaikki liikasuoritukset palautettavaksi tilisiirtona, jolloin ilmoitat vain tarvittavat tilitiedot palvelussa.
  • antaa palautetta. Palautteesi avulla pystymme parantamaan palveluamme tai välittämään kiitoksesi oikeaan paikkaan.

Keskustele asiakasneuvojamme kanssa

Joskus asiasta on tarpeen keskustella asiantuntevan henkilön kanssa. Meiltä tulleesta kirjeestä tai Oma Lowellista löydät oikeat yhteystiedot. Myös maksaminen on helppoa seuraamalla laskussa tai viestissä olevia maksuohjeita.

Parhaan ja nopeimman avun saat, kun otat saamasi kirjeen esille ja valmistaudut kertomaan siinä ilmoitetun asianumeron.

Kanssamme voit asioida suomeksi, ruotsiksi tai englanniksi.

Asiakaspalvelu kuluttajille ja yritysasiakkaille muistutus-, perintä- ja velkajärjestelyasioissa

Asiakaspalvelu muistutus-, perintä- ja velkajärjestelyasioissa
02 2700 300 (ma-pe 8–20, la 10–15)
Asiointi verkossa: Oma Lowell
Viestien lähettäminen: Oma Lowell 
Viestilomakkeet löydät Oma Lowell -palvelun Ota yhteyttä -osiosta.

Puhelun ja jonotuksen hinta on liittymän mukainen paikallis-, kauko- tai matkapuhelumaksu.

Poikkeavat aukioloaikamme

Muistathan, että voit hoitaa asioitasi Oma Lowellin kautta osoitteessa www.lowell.fi/oma

Poikkeavat aukioloajat

Kirjaudu pankkitunnuksillasi Oma Lowell -palveluun tai soita asiakasneuvojillemme
niin saat apua perintälaskun hoitamiseksi.

Oma Lowell

Millaiseksi koit palvelumme?

Anna meille palautetta


Chat-neuvonta

Chat-neuvonta muistutus-, perintä- ja velkajärjestelyasioissa
Kirjaudu sisään ja aloita chat: Oma Lowell (ma-pe 8–20, la 10–15)


Yhteenveto veloistasi

Jos tarvitset yhteenvedon kaikista Lowellin perinnässä olevista veloistasi, voit tilata saldotodistuksen Oma Lowell -palvelun kautta. 

Siirry Oma Lowell -palveluun. 


Asiointi toisen henkilön puolesta

Voit hoitaa toisen täysi-ikäisen asioita, jos sinulla on siihen henkilöltä saatu valtuutus. Voit antaa valtuutuksen toiselle henkilölle kirjautumalla Oma Lowell -palveluun. Voit myös tulostaa valtakirjamallin tästä.


Osoitetiedot

Lowell Suomi Oy
Käyntiosoite: Joukahaisenkatu 6, 20520 Turku
Postiosoite: PL 20, 20101 Turku