Haluatko hoitaa perintäasian asiakaspalvelumme kanssa kirjallisesti? Viestin voi nyt lähettää verkkopalvelumme valmiilla viestilomakkeella
Asiakasta opastavat valmiit viestilomakkeet Lindorff24-palvelussa korvaavat aiemmat vapaamuotoiset sähköpostit ja viestit. Tarkoitus on parantaa asiointikokemusta nopeuttamalla viestien käsittelyä ja niihin vastaamista.
Viestilomakkeita käyttämällä voi varmistaa, ettei mikään olennainen asia jää puuttumaan viestistä, ja asiakasneuvoja voi käsitellä viestin ilman tarvetta lisätiedoille.
– Lomakkeet nopeuttavat vastauksen saamista, mutta parantavat myös asiakaskokemusta. Tavoitteena on, ettei asiakkaan enää tarvitsisi palata uudelleen samaan asiaan, asiakaspalvelujohtaja Kirsi Mattila sanoo.
Uudet viestilomakkeet ovat Lindorffin asiakkaiden käytettävissä perintään liittyvissä asioissa Lindorff24-palvelussa.
– Kehitämme verkkopalvelua ja muita digitaalisia palvelukanavia koko ajan, ja kysymme aktiivisesti myös asiakkaidemme kokemuksista. Selvää on, että uudet digitaaliset asiointiväylät madaltavat yhteydenoton kynnystä velka-asioissa, Mattila sanoo.
Vakiomuotoiset lomakkeet auttavat eteenpäin tilanteissa, joissa haluat ilmoittaa Lindorffiin laskun maksamisesta, sopia maksusuunnitelmasta tai sen muuttamisesta tai reklamoida perintälaskusta. Kirjaudu verkkopalvelun ja tutustu.