kesäk. 10, 2022

Lowell ja Kivra yhteistyöhön - laskut ja kirjeet nopeasti ja sujuvasti perille digipostina

Luotonhallintapalveluita yrityksille tarjoava Lowell ja digipostipalvelu Kivra ovat solmineet yhteistyön kuluttajalaskujen toimittamisesta Kivraan.
caption

 

Yhteistyön tavoitteena on tarjota Lowellin yritysasiakkaille uusi ja ketterä kanava laskujen toimittamiseen kuluttaja-asiakkaille. Uudella palvelulla laskujen saatavienhallinta tehostuu ja paperipostin vähentyessä kustannukset laskevat. Kivralla kuluttajan on helppo vastaanottaa laskut ja maksaa ne samantien pois. Palvelu huolehtii kuluttajan laskujen maksamisesta viestimällä uuden laskun saapumisesta ja muistuttamalla eräpäivän lähestymisestä.

”Yhteistyön laajentaminen Kivran kanssa tukee hienosti Lowell Suomen digitalisaatiotavoitteita. Kivran digiposti on erinomainen vaihtoehto laskujen välitykseen ja maksamiseen. Uskon, että Lowellin Laskutus- ja Reskontrapalvelun asiakkaat tulevat ottamaan palvelun innolla vastaan ja ensimmäiset käyttöönotot tapahtuvat lähiaikoina. On hienoa päästä seuraamaan Kivran kasvutarinan edistymistä yhdessä yhteisten asiakkaidemme kanssa, kertoo Lowellin Head of Service Companies Mikko Hautamäki.

Digipostipalvelu Kivraa käyttää Suomessa jo yli 40 000 yritystä ja organisaatiota eri toimialoilta. Palvelun tavoitteena on kattaa koko Suomi ja koota kaikki arjen tärkeät dokumentit turvallisesti yhdestä palvelusta hoidettavaksi ja arkistoitavaksi.

“On ilo aloittaa yhteistyö Lowellin kanssa nyt myös Suomessa. Olemmehan tehneet Lowellin kanssa onnistunutta yhteistyötä jo useamman vuoden ajan Ruotsissa. Mitä enemmän palveluntarjoajia ja yrityksiä liittyy Kivran digiposti ekosysteemiin, sitä nopeammin pystymme tarjoamaan Suomessa asuville kuluttajille turvallisen kanavan asioida eri toimijoiden kanssa. Toimivalla ja vastuullisella digipostilla sekä kuluttaja, yritykset ja yhteiskunta hyötyy, kertoo Kivran Partnereista vastaava Kim Alen.

;