huhtik. 8, 2020

Päivitys: Lowell reagoi koronaepidemiaan

Maailmanlaajuisen koronaviruspandemian seurauksena Lowell on ryhtynyt lukuisiin erityistoimenpiteisiin, joilla varmistamme turvallisuuden, toiminnan sujuvuuden ja hyvän asiakaspalvelun myös poikkeustilanteessa.
caption

 

Olemme 3.4.2020 alkaen ryhtyneet soveltamaan erityisiä joustoja asiakkaidemme kanssa. Toimenpiteiden tarkoitus on helpottaa koronaviruspandemian vuoksi haastavaan taloudelliseen tilanteeseen joutuneita. Ymmärrämme, että koronavirus saattaa aiheuttaa hankaluuksia kotitalouksien arjessa. Haluamme auttaa asiakkaitamme saamaan taloutensa kestävälle pohjalle.

Toimenpiteitä ovat muun muassa:

• Kuluttomat eräpäiväsiirrot
• Kuluttomat maksusuunnitelmat
• Aktiivinen yhteydenpito maksuvaikeustilanteiden välttämiseksi
• Lisätty neuvonta asiakaspalvelussa

Koronavirus on uudenlainen tilanne koko yhteiskunnassa ja edellyttää joustoja. Lowell tunnistaa vastuunsa poikkeustilanteessa. Jos maksutilanteesi on hankaloitunut, pyydämme sinua olemaan mahdollisimman pian yhteydessä asiakaspalveluumme.

ASIAKASPALVELU

Toimipisteemme on hajautettu maantieteellisesti, ja omassa toiminnassamme olemme siirtyneet etätyökäytäntöön kaikkialla missä mahdollista. Kokoukset järjestetään ensisijaisesti video- ja puhelinneuvottelutekniikan avulla.
Organisaatiomme on täydellisen matkustuskiellon piirissä. Tämä koskee sekä ulko- että kotimaanmatkoja, mukaan lukien matkustamisen toimintapaikkakuntiemme välillä. Osa toimenpideohjelmaamme on riskiryhmiin kuuluvien työntekijöidemme turvallisuuden varmistaminen.

Olemme varautuneet myös mahdollisiin poikkeamiin postinjakelussa tai pankkipalvelujen käytettävyydessä.
Toimintaympäristö muuttuu edelleen nopeasti. Seuraamme tapahtumia tarkasti ja noudatamme viranomaisten suosituksia. Muokkaamme käytäntöjämme muuttuvan tilanteen edellyttämällä tavalla ja tiedotamme tilanteen kehityksestä asianmukaisesti.
Juuri nyt asiakaspalvelumme vasteajat ovat normaalitilanteen tasolla. Mikäli sinulla on aiheeseen liittyviä kysymyksiä, älä epäröi olla yhteydessä.

Asiakaspalvelu:
Puh. 02 2700 300 (ma-pe 8–20, la 10–15)

Yritysasiakaspalvelu:
Puh. 010 2700 534 (ma–to 8–17, pe 8–16)

;