helmi 22, 2017

Asiakastyytyväisyys parani – kiitos palautteesta!

Viime vuoden lopussa toteutettu asiakastyytyväisyyskysely osoitti, että yritysasiakkaamme ovat aikaisempaa tyytyväisempiä Lindorffin palveluihin.
caption

 

Viime vuoden lopussa toteutettu asiakastyytyväisyyskysely osoitti, että yritysasiakkaamme ovat aikaisempaa tyytyväisempiä Lindorffin palveluihin

Parhaimmat arviot asiakkaat antoivat kyselyssä asiakastyötä tekeville Lindorffin asiantuntijoille sekä palvelukumppanuuden tuottamalle arvolle yritysten luotonhallinnassa.

Kyselyyn vastanneet kiittävät eniten Lindorffin ihmisten palvelualttiutta ja osaamisen tasoa, ja heiltä saadun palvelun luotettavuutta ja oikeellisuutta.

Ammattimaisuus, vastuullisuus ja kyky saada aikaan tuloksia korostuivat puolestaan Lindorffin tuottamien palveluprosessien vahvuuksina.

- Asiakkaiden mielestä olemme onnistuneet myös osoittamaan innovatiivisuutta mm. palvelujen kehittämisessä. Ketteryyden ja innovatiivisen ajattelun lisääminen on ollut meille esitetty kehitystoive, johon olemme viime vuosina tarttuneet tietoisesti, asiakaspalvelupäällikkö Marika Laakso kertoo.

Yleinen tyytyväisyys Lindorffin palveluja kohtaan oli nyt 8,2 (asteikolla 1-10). Palvelukumppanuuden arvo vastaajan edustamalle yrityksille arvioitiin lähes yhdeksikön arvoiseksi.

Lindorffin vuosittainen asiakastyytyväisyyskysely toteutettiin viime vuoden lopussa. Siihen vastasi noin 100 sopimusasiakasta. Asiakkaiden odotuksiin vastaamista seurataan Lindorffissa myös reaaliaikaisesti palvelutilanteiden yhteydessä.