tammi 17, 2017

Kokeilemme palvelunumeroissa uutta palveluvalikkoa

Asiakaspalvelussamme kokeillaan uutta palveluvalikkoa, joka toimii asiakkaan älypuhelimen näytöllä. Tarkoituksena on nopeampi ja sujuvampi palvelu.
caption

 

Asiakaspalvelussamme kokeillaan uutta palveluvalikkoa, joka toimii asiakkaan älypuhelimen näytöllä

Tarjoamme palvelunumeroihin soittaville asiakkaillemme mahdollisuutta siirtyä puhelinvalikosta uuteen visuaaliseen palveluvalikkoon. Käytännössä kyse on perinteisen äänivalikon korvaavasta valikosta, joka toimii asiakkaan älypuhelimen näytöllä.

Tavoitteena on sujuvoittaa asiointia ja parantaa palvelukokemusta, esimerkiksi mahdollistaa asian hoitaminen pienemmällä jonotusajalla.

Valikossa eteenpäin siirtyminen on näytöllä helppo. Perustietojen antamisen jälkeen puhelu yhdistetään oikealle asiakasneuvojalle. Selkeissä laskuihin ja maksamiseen liittyvissä asioissa näytön valikosta voi valita myös itsepalveluvaihtoehdon ilman odotusaikaa.

Anna palautetta!

Lindorff pilotoi palvelua ja kerää siitä kokemuksia yhtenä ensimmäisenä yrityksenä Euroopassa.

Siirtyminen äänivalikosta älypuhelimen näytöllä toimivaan valikkoon on soittajalle vapaaehtoista. Henkilötietoja käsitellään palveluvalikossa vasta, kun asiakas on tunnistautunut pankkitunnuksilla tai mobiliivarmenteella.

Seuraamme palvelun teknistä toimivuutta ja asiakkaiden palautetta järjestelmällisesti. Kerrothan asiakasneuvojillemme, mitä mieltä olit palveluvalikosta!