kesä 11, 2020

Lowellin asiakaspalvelu toimii lomakaudella normaalisti - ruuhkilta vältytty myös poikkeustilanteessa

Lowell Suomen asiakaspalvelu toimii poikkeustilanteessa ja kesälomakauten normaalisti. Erityistä ruuhkaa ja viiveitä ei palvelukanavissa ole ollut havaittavissa, vaikka poikkeuksellinen aika on nostanut huomattavasti asiakaspalvelun yhteydenottomääriä.
caption

 

 "Olemme varautuneet erilaisiin tilanteisiin, jotta voimme palvella asiakkaitamme heidän tarpeiden mukaan. Haluamme pitää kiinni palvelulupauksestamme poikkeusaikoinakin", kertoo Operatiivinen johtaja Laura Inttilä.

Asiakaspalvelu palvelee kesällä ma-to klo 8-20 ja pe klo 8-18. Kaikki Lowellin hoidossa olevat muistutus- ja perintätiedot löytyvät ajantasaisina Oma Lowell -verkkopalvelustamme.

Lowellin puhelinasiakaspalvelun viimeisin NPS-kysely sai arvon 54. Kyselyn mukaan 82,5 prosenttia asioista saadaan ratkaistua yhden puhelun aikana.