loka 4, 2017

​Pahoittelemme Rovaniemen Verkon virheellisiä maksuhuomautuksia

Rovaniemen Verkko Oy:n laskutuksessa tapahtuneen virheen vuoksi yrityksen asiakkaille on eilen (3.10.2017) lähetetty aiheettomia maksuhuomautuksia. Maksumuistutuksia ei tarvitse maksaa, vaan kirjeen voi hävittää.
caption
Aiheettomasti tänään saapuneen muistutuslaskun voi hävittää.

 

Rovaniemen Verkko Oy:n laskutuksessa tapahtuneen virheen vuoksi yrityksen asiakkaille on lähetetty eilen aiheettomia maksuhuomautuksia

Maksumuistutuksia (kirjeen päiväys 3.10.2017) ei tarvitse maksaa, vaan kirjeen tai kirjeet voi hävittää aiheettomana. Näin asia on kunnossa. Pahoittelu- ja infokirjeet ovat lähdössä asiakkaille, joita asia koskee.

Olemme pahoillamme virheestä, jonka taustalla on laskutusaineiston toimituksessa tapahtunut inhimillinen virhe Rovaniemen Verkko Oy:ssä.

Jos muistutuslaskun on jo ehtinyt maksaa, rahat palautetaan viipymättä. Näissä tilanteissa pyydämme ottamaan yhteyttä Lindorffin asiakasneuvojiin tiliyhteystietojen ilmoittamista ja maksusuorituksen palauttamista varten, puh. 02 2700 300 (ma-pe 8-20, la 10-15). Muussa tapauksessa yhteydenottoon ei ole aihetta. 

Tilinyhteystiedot voi jättää myös verkkopalvelussamme www.lindorff24.fi, jolloin rahojen palautuminen on nopeampaa. Palveluun voi kirjautua helposti pankkitunnuksilla.

Pahoittelemme omalta osaltamme virhettä ja sen asiakkaille aiheuttamaa hämmennystä.

Lisätietoja

Rovaniemen Verkko Oy:n asiakaspalvelu, puh. 016 331 6500