Miksi Lowell on paras luotonhallinnan kumppani?

Tunnemme laajasti koko Pohjoismaiden liiketoimintakentän - ja tiedämme, miten ratkaista eri toimialojen luotonhallinnan haasteet.

Lowell on pitkän linjan luotonhallinnan palveluyritys ja suomalaisyritysten kokenut kumppani luottopäätöksenteossa, laskutuksessa ja perinnässä.

Lowellille strategisesti tärkeimmät osa-alueet ovat toiminnan luotettavuus ja vastuullisuus, laadukas asiakaskokemus sekä yrityskumppanin liiketoiminnan ymmärtäminen. Täyttääksemme tunnollisesti tehtävämme luotonhallinnan kumppanina pyrimme parantamaan jatkuvasti tietämystämme ja osaamistamme.

Lowell on toiminut Suomessa jo yli 50 vuotta. Tämän aikana toimintaympäristö on muuttunut, mikä on mullistanut niin maksutavat kuin luotonsaannin. Lowell on aina pyrkinyt reagoimaan muutoksiin ja kehittämään vastuullisesti suomalaista luottoyhteiskuntaa.

Laaja markkinatuntemus

Lowell on vastuullisen luotonhallinnan edelläkävijä ja suunnannäyttäjä. Markkinaosaamisemme perustuu vuosikymmenten kokemukseen suomalaisten maksamisesta, alan parhaasta asiantuntemuksen ja nykyaikaiseen, syvälliseen data-analyysiin.

Luotonhallinnan palvelut saattavat paperilla vaikuttaa kaikille yrityksille samanlaisilta, mutta eri aloilla korostuvat kuitenkin eri haasteet: Toimimme Suomessa ja Pohjoismaissa useilla eri toimialoilla yritysten luotonhallinnan kumppanina ja tunnemme eri alojen toimintaympäristön. Erityisesti rahoitus- ja finanssiala, vakuutustoiminta ja energia-alan kumppanuudet ovat meillä hyvin edustettuna.

Vahva pohjoismainen kumppani

Hoidamme luotonhallintaa kaikilla Pohjoismaiden markkinoilla. Organisaatiomme tiivis, rajat ylittävä yhteistyö varmistaa, että asiakkaanamme saat kokonaisvaltaisen ja johdonmukaisen kumppanuuden toimipa yrityksesi sitten vain Suomessa tai laajemmin Pohjoismaissa.

Tutustu meidän asiakkaidemme kokemuksiin täältä.

Kumppanuudesta vastaa aina paikallinen avainasiakaspäällikkö, joka tukee yritystäsi päivittäisissä asioissa.

Kun markkinat muuttuvat, Lowell seuraa tapahtumia yhdessä kumppanin kanssa ja pyrkii pitämään myös omat asiantuntijansa ajan tasalla muutoksista. Kumppanuusyhteistyö on usein tiivistä, asiakaskunta edustaa useita eri aloja ja asiakkuudet ovat pitkäaikaisia.

Kehitämme asiakaskokemusta jatkuvasti

Luotonhallinta-alalla asiakasymmärrys ja asiakaskokemus ovat erittäin merkittäviä tekijöitä. Varmistamalla parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen autamme sinua säilyttämään arvokkaan suhteen asiakkaaseesi.

Optimoimme ja kehitämme asiakaskokemusta Net Promoter Score -mittauksen (NPS) avulla. NPS on yksinkertainen mutta tehokas tapa saada käsitys siitä, miten kuluttajat kokevat luotonhallinnan palvelumme  ottaessaan yhteyttä.

NPS-tulosten avulla tunnistamme alueet, joilla voimme palvellla asiakkaitamme entistä paremmin myös tulevaisuudessa. Olemme ylpeitä siitä, että meillä on esimerkiksi Suomessa alan parhaat asiakaskokemuspisteet ja korkea ratkaisukyky.

”Pelkästään Suomen Lowellilla työskentelee yli 400 luotonhallinnan ammattilaista, joille on tärkeää, että asiat tehdään vastuullisesti ja juridisesti oikein. Tarjoamme edistyksellisiä digitaalisia itsepalvelukanavia arjen helpottamiseksi, mutta viime kädessä hyvä palvelukokemus mitataan kuitenkin aidoissa asiakaskohtaamisissa.” toetaa Lowell Suomen toimitusjohtaja Juho Ylinen.